.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابتکار مسئولانه پست مازندران برای خدمت به عزاداران عاشورای حسینی ؛
برپایی پایگاه‌های " پست یافته "در مسیر عزاداری روز عاشورا در مازندران
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های " پست یافته " روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور خبر داد .
برپایی پایگاه‌های " پست یافته  "در مسیر عزاداری روز عاشورا در مازندران

به گزارش شمال نیوز، مسئول روابط عمومی پست استان مازندران گفت سرویس پست یافته یکی از خدمات جدید پستی است که برای نخستین بار در روز عاشورا با استقرار در امامزاده عباس ساری و میدان طالقانی قائم شهر مدارک و اسناد و اشیای گمشده عزاداران که در مسیر حرکت دسته‌جات و هیات مذهبی پیدا شد را به صاحبانشان باز گرداند .

 

مهدی گرائیلی افزود : علاوه بر ارائه خدمات مستقیم نیروهای شرکت پست مستقر در این شهرها ، هرگونه اشیا و مدارک گمشده ای که  توسط مردم یافت و در صندوق‌های پستی معابر عمومی انداخته شده ، اداره کل  پست مازندران  پس از جمع آوری و ثبت اطلاعات اشیاواسناد یافت شده در « سامانه پست یافته » ،  اشیا و اسناد پیدا شده رابه صاحبانشان بازمی گردانند.

 

گفتنی است بر اساس این گزارش ، این پایگاهها مورد استقبال مردم قرار گرفت و اشیا پیدا شده دهها عزادار حسینی تحویل آنان شد .

 

لازم به ذکر است پایگاه های سرویس  پست یافته پیش ازاین در اربعین حسینی و  عید غدیر  توسط  شرکت پست کشور تجربه شده و امسال در روز عاشورا نخستین بار است که در مازندران بصورت نمونه در دو شهر ساری و قائم شهر انجام شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.